Total Pageviews

..

Sunday 23 February 2014

Drowning in Pinters Mikvah ברוך דיין האמת





Tragedy in Stamfod Hill

The longtime Menahel of Boyaner Yeshiva in Yerushalayim R' Nosson Donat was niftar after drowning in Pinters mikvah on Friday.

ברוך דיין האמת

4 comments:

  1. Yaakov says
    This is the fourth person in SH who has drowned while going to mikva. This seems to be now a yearly occurrence. I cant remember a previous one.
    The rabbonim will of course go on about tsnius and internet. Lucky for them the internet exists so they have something to blame it on. Otherwise they could only blame it on the women.
    It never even enters their heads that maybe they are to blame. Meaning like many say there is something drastically wrong with the (women's) mikvas.
    They dont allow anyone to inspect them, they are all secretive about them. According to the din they have to include every chumra, since they cant expect people to go elsewhere. It is known that some are not kosher according to chabad.
    An eruv is at least out in the open, anyone can see it and decide if he wants to use it. With a mikva one has to trust the rabbonim.
    Since this fourth tragedy has happened I suggest they invite some great rabbonim to look over the mikvas and not to rely on themselves anymore.

    ReplyDelete
  2. יסוד היסודות וחכמת החכמות לדעת: שכל יהודי שיושב ועוסק בתורה, כל רגע שהוא לומד הוא עושה על ידי לימודו הרבה יותר ממה שכל הצבאות בעולם ביחד לא מסוגלים לעשות לעולם ועד.

    כשמשה רבנו קיבל את התורה בהר סיני מהקב"ה, קיבל את תורה שבכתב ותורה שבעל פה, בתורה שבעל פה נאמר, שיהודי שעוסק בתורה, שתורתו אומנותו, הוא פטור ממיסים ומכל עבודות העם, כגון ללכת לצבא בימנו, ואם יש לחרדים מספר קטן של תלמידי ישיבה לא כ"כ מוצלחים, זה לא אומר שכל בחורי הישיבה הם כאלו, ושצריך לסגור את הישיבות ולגייס את כל בחורי הישיבה לצבא השמד הציוני העמליקים האכזרי, ולחרדים מותר מידי פעם לצאת מהישיבה ומבתיהם, ולהלך מפעם לפעם ברחובה של עיר, כמובן רק במקומות שיש הצניעות הנכונה, בדיוק מה אתם הרשעים ההטלריסתים רוצים מהחרדים, שכל היום הם יהיו סגורים בתוך ארבעה קירות? למה? אין שום סיבה הגיונית לכך. התורה ורק התורה היא חיי החרדים.

    עם ישראל חייבים שיהיה בהם תלמידי חכמים אמיתים. וזה יותר חשוב מהצה"ל בא"י, צה"ל=הבית-זנות הכי גדול בישראל. עם ישראל חייבים חיילים, אבל רק חיילים רוחניים, לומדי תורה, וזה יספיק להגן על כל ארץ ישראל. הלוואי ועם ישראל ישבו ויעסקו בתורה יומם ולילה ואז יבוא המשיח מיד. עם ישראל, חייבים שיהיו בהם תלמידי חכמים.

    חלק גדול מאלו הרוצים לגייס את תלמידי הישיבות היקרים, עושים זאת מתוך שנאת העמליקי כמו והמן וחביריו, נבוזרדם וכו' השנאה שיש להם נגד השומרי תורה ומצוות, משום שהם לא מזרע ישראל בכלל, הם אינם יכולים לראות בני אדם ששומרים תורה ומצוות ומצליחים בחיים של אושר ועושר, ילדים וכו', רגליהם של השונאים לא היו בהר סיני בשעת קבלת התורה, היום אנחנו עוד חייבים שיהיו הרבה תלמידי חכמים. תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם.

    האמירות של שונאי ישראל, באים מתוך שנאה, שנאה מתוך שהם לא מזרע ישראל כידוע לכולם, הם גילגולים מרשעים גדולים מדור המבול ומדור הפלגה וכו', כופרים גמורים בשם ובתורתו, אין להם שום שמץ של נשמת ישראל, גילגולים של גוים אכזרים רשעים גמורים, גילגולים מאותו איש ימ"ש, ומתוך ליצור עוד שנאה והרס בעם ישראל, לגרום למלחמת אחים, ולא מתוך רצון להוכיח. משה רבנו גאל אותנו מפרעה, מי יגאל אותנו מהממשלה הארורה הזו? רק הקב"ה בזכות הלומדי התורה!!!

    יש דין ויש דיין, העולם אינו הפקר כמו שאתם חושבים, אלקים משמים משקיף על כולם, הוא מאוד אוהב את לומדי התורה, אין להקב"ה בעולמו אלא ארבע אמות של הלכה. ואתם מנסים לקעקע את אהבתו של הקב"ה. אין לכם אלא להכלם ולהתבייש ולחזור בתשובה. ואם לא, מידת הדין תפגע בכם בקרוב לכל מי שאחראי לזה.

    בשביל כל השטויות שהציונים רוצים, המדינה שופכת ים של כסף לאשפה, אבל להוריד את יוקר המחיה? מה פתאום. אומרים לחרדים תאכלו את הלב, לדעת: שאלו שנמצאים בממשלה, יש להם הכל, הם לא מרגישים חוסר כל שהוא, שהאזרחים יעבדו, אבל לקבל משהו בחזרה מהמדינה, חחחחחחח, אתם רק תעבדו ורק תעבדו, אתם עבדים בלבד, ולא תקבלו כלום בתמורה מהמדינה. הממשלה ושריה חושבים שיחיו על חשבונכם עם התנאים הכי טובים שיכולים להיות. אבל תראו בסוף שהקב"ה מצילינו מידם.......

    להזכירכם! גם הנאצים ימ"ש, אחרי המלחמה טענו שהם רק עשו עפ”י החוק “רק” מילאו פקודות בדיוק כמו מה שהציונים רוצים לעשות לבחורי ואבריכי הישיבות היום זה בדיוק אותו דבר! שלא יבואו אח"כ הציונים הערורים לבלבל לנו את המח שאסור להשוותם לנאצים, כי כשמתנהגים כמו נאצים אז ההשואה בהתאם!

    ReplyDelete
  3. Are you saying there is an Internet connection in Pinter's mikve?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No way of knowing. It is heavily populated area so it is probably in a strong hotspot area and anyhow plenty of people who use the mikva have 3G, 4G and iphones etc.

      Delete