Total Pageviews

..

Friday 31 May 2013

טרגדיה: בן 20 נמצא מת בישיבה - בבוקר חתונת אחיו הבכור

From: www.bhol.co.il/


במקום חתונה - לוויה: משה שרף, תלמיד ישיבת טשרנוביל בב"ב, תושב אנטוורפן בן 20, נמצא מת במיטתו • האב התפרץ לחדר: "לא צריך להסתיר ממני" • הגר"ש וואזנר: לדחות החתונה I תמונות



טרגדיה בבני-ברק: משה שרף ז"ל, תלמיד ישיבת טשרנוביל, כבן 20, נמצא לפני הצהרים במיטתו, כשהוא ללא רוח חיים. 

המנוח ז"ל, תושב אנטוורפן שבבלגיה הלומד בישיבה הממוקמת ברחוב חבקוק, יצא אמש עם אביו אהרן לסידורים אחרונים, לקראת חתונת אחיו הבכור, שאמורה להתקיים הערב באולמי התמר בבני ברק. הוא שב לישיבה בשעה 2:00 - והלך לישון. 

בבוקר ניסה חברו לחדר להעירו, אולם ללא הצלחה - והמשיך לדרכו. סמוך לשעה 11:00 עלה המשגיח בישיבה אל החדר כדי להעירו. כשנכנס, הבחין כי משהו אינו כשורה - והזעיק את כוחות ההצלה. 

לאנשי כוחות ההצלה שהגיעו לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותו. 

"האב אהרן שרף, חובש 'הצלה' באנטוורפן, הגיע אל הישיבה כדי לחפש את בנו, וראה את כוחות ההצלה במקום", מספר אחד הנוכחים. "הוא שאל: מה קרה? - כשאמרו לו שבנו אינו חש בטוב, הוא לא עצר בעצמו והתפרץ אל החדר. הוא אמר שהוא חובש ולא צריך להסתיר ממנו דבר". 

בני המשפחה, חסידי פשאווערסק, קבעו את מועד החתונה של בנם הבכור, לפני שהאדמו"ר מפשאוורעסק קבע את מועד חתונת בנו - להערב. "בסוף האדמור קבע את תאריך החתונה לאותו יום", מספר ידיד המשפחה. "בני המשפחה רצו לדחות את החתונה שלהם, אך האדמו"ר קבע שלא דוחים חתונות". 

זאבי טפר, חובש 'איחוד הצלה', סיפר: "מדובר במקרה מצער מאוד. הבחור הוא אח של חתן שאמור להתחתן הערב. כשהגעתי למקום, לצערי לא נותר אלא להמתין לרופא לקביעת מוות. הרקע נבדק. צוות זק"א הוזעק לטפל בגופתו. בני המשפחה שנמצאים כעת בארץ עקב שמחת החתונה שהייתה צפוייה להערב הגיעו למקום, לאחר שעודכנו". 

שמעון אטינגר, חובש ב'הצלה גוש דן', מספר: "כשהגענו למקום מצאנו את הבחור, כבן 20, ללא רוח חיים. הוא נפטר כבר כמה שעות לפני כן, ולא היה עבור מה להתחיל בפעולות החייאה". 

בהתייעצות שקיים האדמו"ר מפאשווערסק עם הגר"ש וואזנר כיצד לנהוג, הורה הגר"ש לדחות את מועד החתונה עד לאחר 'השבעה'. 

המשטרה שיחררה את גופתו לקבורה, זאת לאחר שקצין שהגיע לזירה דרש לפנות את הגופה למכון לרפואה משפטית לבדיקה חיצונית. רכז המחלקה המשפטית של זק"א, מיכאל גוטוויין, ביטל את ההחלטה בתיאום עם ממ"ר דן אלברט אוחיון. 



1 comment:

  1. Does any one know what happend with him how was he Nifter.... i hear that they found him around 11am and the Leveiye was already at 4pm

    Is this the right thing to do in circumstances like this, no investigation at all ?? did some one kill him? or was there any carbon or something... just wondering out loud..

    Am i wrong thinking like this??

    ReplyDelete