Total Pageviews

..

Sunday 20 October 2013

More Behadrei Haredim Madness

From: http://www.bhol.co.il 





בסאטמר מתלהבים: הרבי בירך - התובעת השתתקה

במהלך דיון ב'פרשת הלפרין', נתקפה התובעת אלם - והשופט דחה את בקשתה • בסאטמר תולים הכל בברכת האדמו"ר

שלמה גרינברג, בחדרי חרדים 10:00 20/10/2013
 7  | 
שתף
הרב חיים הלפרין. צילום: ארכיון
ביום שישי התקיים בבית המשפט בלונדון דיון בעניינו של הרב חיים הלפרין, ראש קהילת 'דברי חיים' בשכונת גולדרס-גרין, המעורב בפרשה המסעירה את הקהילה היהודית באנגליה מזה יותר משנה, לאחר שנחשד בפגיעה בנשים שהגיעו אליו לייעוץ בענייני שלום-בית. החקירה המשטרתית בפרשה מתנהלת מזה שבעה חודשים,

על מה שאירע במהלך הדיון מספרים חסידי סאטמר בהתלהבות, ותולים זאת בברכתו של האדמו"ר: התובעת ביקשה מהשופט לחייב את הרב הלפרין להתייצב שלוש פעמים בשבוע בתחנת המשטרה, כדי להוכיח שלא עזב את שטח השיפוט של העיר.

"השופט ניסה להבין מה הנימוק העומד מאחורי הבקשה ולאיזה צורך היא נועדה - אולם התובעת נתקפה לפתע באלם וסכרה פיה", מספרים החסידים. "שקט מתוח השתרר בחלל. התובעת איננה פוצה פיה. השופט שב וחזר על שאלתו כמה פעמים, אבל זו ממשיכה להתבצר תחת חומת השתיקה.

"אם לא תדברי, אין תביעה ואין תיק, הזהיר אותה השופט וקטע את הדיון, מסרב לאשר את הבקשה הבלתי מנומקת. בצאתה, שאל אותה השופט מה ארע פה. 'מדוע לא המשכת לנמק את בקשתך ויצרת לעצמך בושות?' תהה השופט.

"כאן פרצה הפרקליטה בבכי", מעידים החסידים. "היא אמרה: 'מעולם לא חוויתי חוויה כזו ולא הייתי נוכחת בסיטואציה דומה. חשתי כמו מנוונת. פשוט לא הצלחתי לדבר. אין לי שום הסבר לתופעה הזו. ניסיתי להציג את הנימוקים כפי שביקשת, אבל הרגשתי כמו שיתוק שתקף אותי בחלל הפה'".

החסידים אומרים כי לא הופתעו. לדבריהם, כאשר הרב הלפרין ביקר ביום שני שעבר באכסניית האדמו"ר מסאטמר, בעת ששהה בלונדון, "האדמו"ר בירך את הרב הלפרין ש'כל המקטרגים עליך ינחלו מפלה גדולה ויסתמו פיהם' - אז הנה נסתם פיה".


1 comment:

  1. הוי מתלמידיו של אהרן אוהב שלום ורודף שלום
    All Shulems should beware, he is now a fully fledged Aroni - wouldn't you be after such a נס?

    ReplyDelete