Total Pageviews

..

Saturday 16 November 2013

This is what happens when there is no "Law and Order"

From: theyeshivaworld.com

Bnei Brak Shomrim Issue Public Letter Warning Of Multiple Cases Of Child Sex Abuse


The Bnei Brak Shomrim has released a public letter telling parents that their children should not be outside without an adult escorting them.

“We have become aware of a number of terrible incidents in which the “holiness and purity of the Jewish people was compromised,” the letter says – a veiled reference to child sexual abuse.

“Bad people are hanging around our community, including some who refer to themselves as members of the community and these people are targeting children, the letter says.


sh

1 comment:

  1. העדויות הקשות אודות המתחולל בכת לב טהור יגיעו בשבוע הבא לדיון בועדה לזכויות הילד בכנסת. מכתב שיוצג בפני חברי הוועדה, טוען לאורח חיים הזוי וקיצוני בכת. את המכתב כתבו הורים המגדלים ילדים שהוצאו מחזקת הוריהם בקהילה: "הילדה הגדולה הגיעה בנעליים לוחצות ופטריות מחרידות באצבעות" *****בת 15 נישאה לבן 40 • העדויות בפרשת 'לב טהור' מגיעות לכנסת.*****

    חובה להציל את הילדים הללו מכת לב "לא" טהור, אווף למה הוא חי?? הבהמה הזה שלמה ארז הלברנז? ואנשים טובים חוטפים סרטן שילכ קיבינימט!!!! חובה להציל שם את הילדים חובה!!! איך עושים זאת????? היתה כתבה מחרידה של אמנון לוי על החוליגן הזה למה אף אחד לא עשה כלום עם זה??

    בעיתון 'ישראל היום' פרסמו נגדם את: תגובת הבד"ץ של העדה החרדית, דיינים מתולדות אהרן, ועד קהילות החרדים בניו יורק, האדמו"רים מסאטמאר, מחאה של אגודת ישראל, מחאה של לב לאחים, וכו' ואת ועד הפיקוח למען טוהר המחנה עליו הייתה רשימה בה חתמו רבנים רבים ובעיקר אדמו"רים חסידיים שהזהירו להתרחק ולהיזהר מכל משמר מהרב הצואה הזה.. ומחברי הכת שלו ובעיקר להזהיר ולשמור על הילדים שהם הטרף הקל ביותר. הם רשעים ארורים עמלקים וערב רב ביחד. בפרט המנהיג שלהם מר' שלמה ארז, שלא מתפלל, ובנו נחמן הנעצי. אנחנו חייבים ע"פ תורה לסגור ה"כת" הזאת. ממש מקום אפיקורסוס לא לומדים שם שולחן ערוך, לא לומדים גמרא-לא בבלי-ולא ירושלמי וכו' לא לומדים מדרשים, לא לומדים שום ראשונים, לא על גמרא ולא על חומש.

    ה"רבי" הקיבוצניק הממען הרשע אדון שלמה ארז הלברנס ימ"ש הזה, הוא בן אדם חולה נפש ממש שצריך לשבת בכלא עם מעקב פסיכיאטרי צמוד. לזכור, שהרבה מנהיגי כתות אוהבים לאבחן אנשים כחולי נפש בגלל שאלו מנסים לחלוק על חוקי הכת. בכל הכתות קיימת התעללות נפשית ברמה של "אתה אפס ויש בך את כל הרוע בעולם." אבל במקרה הזה מדובר גם בהתעללות פיזית בצורה זוועתית וקיצונית ובילדים!!!, שזה אפילו עוד יותר נורא מכל קבוצה קיצונית אחרת.

    ReplyDelete